tiistai 16. syyskuuta 2008

This isn't the best day of my life..

Joo, tää päivä ei taas alkanut hyvin. Toivottavasti tää ei tule tavaksi, kun eilenkin päivä alkoi huonosti..Voihan kökkö..
Eli aamulla lähdin taas Espanjan tunnille. Itse tunti meni hyvin, mutta piru vieköön. Ostin espanjan kirjani käytettynä koska uusi kirja olisi maksanut 120 dollaria. Ja minä ajattelin, että vitsi, en varmasti osta noin kallista kirjaa. No sain sitten käytettynä, hyvä minä. No, tänään opettaja ilmoitti että ensimmäinen internet-tehtävä, CD-rompulta joka tuli kirjan mukana, on nyt netissä ja deadline on 28. tätä kuuta. No, minä kysyin sitten että käykö toi mun käytetyn kirjan mukana saatu CD. No ei tietenkään, se on vanha, sitä ei voi käyttää. Just...voihan pullien pulla. Nyt mulla on käsissä vanha espanjan kirja josta pulitin 50 dollaria, jota kukaan ei halua ostaa koska...NIIN SE ON VANHA!! Ja nyt pitäisi vielä ostaa uusi kirja..Sanoinko jo kuinka paljon se maksaa? Kyllä, 120 dollaria!! Riistoa. Nyt ei mene hyvin. Muutenkin inhoan tätä kulttuuria että kaikki kirjat pitää ostaa. Mulla on kirjahyllyssä nyt monen sadan dollarin arvosta kirjoja, ja mulla ei ole mitään hajua mitä teen niille kun häivyn täältä. Yliopistolta kukaan ei osta niitä, koska ei tiedätä mitä kursseja on ensi vuonna. Lähettäminen Suomeen maksaa mansikoita. Voihan tupla pullien pulla...

Iltapäivällä oli vielä yksi politiikan luento jossa käsiteltiin keskeisiä käsitteitä politiikasta..
Illalla on yliopiston Club's Night, jossa eri klubit yliopistolla esittäytyvät. Pitää varmaan liittyä johonkin kivaan klubiin :)
Illalla pitäisi vielä vääntäytyä lenkille...saas nähdä toteutuuko :) Onneks on sopimus kaverin kanssa ni voidaan patistaa toisiamme :)

1 kommentti:

  1. sori, mua kans ärsyttää tää kirjojen osto-kulttuuri, mutta silti mua nauratti aika paljon kun luin sun tekstiä.. ;)
    -a

    VastaaPoista

Kiva kun kommentoit!