tiistai 16. joulukuuta 2008

2008

Kohta on taas tämä vuosi ohi, en tajua vieläkään miten aika meni niin nopeasti?
Koska vuosi on kohta ohi, ajattelin vähän miettiä että mitä tämän kuluvan vuoden aikana on tapahtunut. Ja nyt en tarkoita mitään newsworthy-juttuja, koska ne saa aina selville hesarin arkistosta, vaan ihan mitä mun elämässä on tapahtunut. Näitä on kiva sitten lukea myöhemmin :D Sitä tuppaa niin helposti unohtamaan asioita..

Eli vuosi 2008:

Maaliskuussa sain tietää,että ensi yliopistovuoteni vietän sitten Kanadassa. Muistan sitä onnen määrää silloin! Olin ihan supertyytyväinen että olin päässyt juuri Kanadaan enkä jenkkeihin!
Lainaus blogistani 16.3.2008:

"Se mikä tekee minusta yhtä onnellisen kun otsikon Hippopotamuksen on se, että tuossa maaliskuun alussa sain tiedon että minut hyväksyttiin yliopiston vaihto-ohjelmaan. Käytännössä tämä tarkoittaa että ensi syksynä en palaa tänne vaan lähden Kandaan Queen's Universityyn koko lukukaudeksi!! Olin niin onnellinen kuin sain tiedon siitä. Onni oli myös meidän puolella, sillä hyvä kaverini täältä pääsi samaan yliopistoon!! Eli asiat eivät voisi olla paremmin!"

Toukokuussa pakersin vikat tenttini ja ensimmäinen yliopistovuoteni olikin yhtäkkiä takana. Ja selviydyin hyvin muutosta uuteen maahan, opiskelusta vieraalla kielellä ja sain aivan mahtavia kavereita!




Kesäkuun alussa aloitin työni joka vastasi omaa opiskelualaani. En voi vieläkään uskoa miten onnekas olin että sain sen työn! Se opetti minulle paljon!

Kesän kohokohtia oli ehdottomasti ihanat kesäpäivät joita vietin perheen, kavereiden ja elukoiden kesken!









Elokuun lopussa kohtikin sitten lähtö taas kohti tuntematonta: Kanadaan! Seuraavat 8 kk viettäisin siis täällä! Muistan kuinka ekalla viikolla kaikki oli tietenkin taas uutta ja ihmeellistä, ja hämmentävää, mutta muistan myös kuinka ihmisten ystävällisyys teki vaikutuksen minuun!




Koko vuosi sisälsi myös paljon matkustelua: mm. väliä Skotlanti-Suomi, ihana golf-reissu Turkkiin perheen kanssa, Panaman kanavan risteily (aivan mahtava) ja nyt olen lähdössä Kuubaan, josta olen haaveillut niin kauan kuin muistan!! Ja uuden vuoden vietän Nykissä.






Ja nyt ollaankin jo joulukuussa ja lukukausi melkein lopuillaan. Ja olen viihtynyt täällä mielettömän hyvin! Tämän vuoden joulukin tulee olemaan hieman erilainen: se onkin ensimmäinen kerta kun vietän joulun ilman perhettäni. Se tulee tietenkin tuntumaan hassulta mutta onneksi on vielä monta joulunviettoa edessä!





Vuosi 2008 on siis ollut hyvä. Paljon on tapahtunut elämässä ja olen kyllä ollut mielettömän onnekas! Paljon aivan ihania asioita on tapahtunut ja olen ollut siinä onnellisessa asemassa että olen saanut olla mukana näissä tapahtumissa!
Toivotaan siis että vuosi 2009 tulee olemaan vähintäänkin yhtä menestyksekäs!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kommentoit!