keskiviikko 28. tammikuuta 2009

!Estoy muy contenta!

Si,si, estoy muy contenta!

Koska sain nyt vihdoin päätettyä ja tehtyä yhdelle asialle jotain! Nimittäin meillä on tossa reilun kahden viikon kuluttua tulossa ns. reading week, eli saadaan viikko vapaaksi yliopistosta. Periaatteessa se on kevätloma, vaikka se tuolla opiskelunimellä kulkee!
Noh, vanhemmathan tulee tänne osaksi sitä viikkoa (jee,jee, kiitti iskä ja äiskä, ihanaa nähdä teitä) ja sit mietin että mitä teen sen loppuviikon aikana, koska tännehän ei vaan voi jäädä..tää kaupunki tulee olemaan kuollut!

Varasin siis bussiliput Washington D.C:n! Mulle on muodostunut tämmönen tietty lista päähän et missä haluun käydä tän vaihtarivuoden aikana ja jos onnistun käymään kaikissa paikoissa ennen kun lähden menee täältä, niin olen supertyytyväinen. Lista näyttää jotakuinkin tältä:

1. Toronto/ Check
2. Ottawa /Check
3. Montreal /toteutuu koska lennän sieltä toukokuussa
4. New York / Check
5. Boston / Toteutuu toivon mukaan
6. Vancouver / ei tule toteutumaan, koska se olisi aivan liian kallista :(
7. Washington D.C /jee,jee, toteutuu!!

Olen tietty nähnyt paljon muutakin, esim Kuuban (:)) mutta noi oli tollasia muita toteutettavissa olevia kohteita..

Eli täytyyhän mun tuolla politiikan (eikä sen puoleen maan myös) pääkaupungissa päästä käymään!

Ostin bussiliput välille Toronto-New York-Washington D.C ja sama takasin Megabussilta ja maksoin vaivaiset 100 euroa! Ei paha mielestäni!?! Lähden sitten tossa helmikuun puolessavälissä siis ja olen siellä 3 yötä, mutta enköhän ehdi nähdä sitten ne tärkeimmät jutut (toivon mukaan)..

Toinen syy miksi olen muy contenta (eli tyytyväinen på espanol) on se että tänä aamuna totesin taas uudestaan et mun espanjan maikka on tosi kiva (eikä tää nyt liity mitenkään siihen,et se ymmärsi antaa mulle hyvän arvosanan mun kirjotelmasta)! Se selittää asiat tosi selkeästi ja ymmärrettävästi! Ja niin, se anto mulle hyvän arvosanan :D

Ja tietty kun just hehkutin eilen tätä talvisäätä niin eikös tänä aamuna kun avaan ikkunan niin kohtaan lohduttoman näyn - LUNTA TULEE KUN ESTERIN PE******!! Siis paljon! Siis pyryttää niin paljon että näytin pieneltä eskimolta kun vihdoin raahauduin kotiin. Enkä muuten poistu tästä talosta enää loppupäivänä..tosin voi tuottaa hieman vaikeuksia jos haluan saada ruokaa enkä kuolla nälkään..
Mä haluan kesän tänne, NYT HETI!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kommentoit!