maanantai 28. syyskuuta 2009

007

Hei!!!

Arvatkaa kenellä on maailman coolein puhelinumero? No mulla! Se nimittäin loppuu numeroihin 007!

Jepa, tänään alko siis luennot. Mulla oli aamulla 11-12 mun IR-kurssin tutoriaali. Periaatteessa meillä ei ole IR-kurssilla paljon itse luentoja ( 2 luentoa + tutoriaali) mut töitä se kurssi tulee teettää anyway.
Kurssihan on siis nimellä International Security ja täytyy sanoa et tutoriaali anto mulle tosi positiivisen mielen kurssista. Nyt kun ollaan jo 3.vuodella, opiskelu on paljon vakavampaa hyvällä tavalla.
Kurssille meidän täytyy tehdä ryhmässä esitelmä ja samalla vetää se yksi tutoriaali. Minä otin esitelmän aiheeksi European Security yhden pojan kanssa. Se on 10 % loppuarvosanasta.

Sitten meidän täytyy tehdä yksi essee (4000-5000 sanaa), johon täytyy itse keksiä tutkimuskysymys, hypoteesi ja sitoa relevantti IR teoria siihen ja käsitteet. Eli meitä selvästi valmistellaan ton gradun tekemiseen. Ihan eri hommaa kun ykkösvuonna :)
Ja sit on tietty viel lopputentti!
Mut odotan ainakin illolla kurssin kunnollista alkamista!

Politiikasta eka luento onkin sitten vasta torstaina. Huomenna mulla on vapaapäivä, joten lähen aamulla salille (liittymään tietty eka) ja sit illalla lupasin mennä kaverin kanssa juoruilee. Haluaisin myös mennä katsomaan uuden Fame-elokuvan.
Ens viikonloppuna lähden sitten varmaan Glasgowssa käymään.

Hyvää viikkoa kaikille!

1 kommentti:

  1. Mulla tulee ikävä Aberdeeniin kun luen sun blogia.. hahah. Kadun vielä joskus, että sanon näin! :)
    Toivottavasti pystyt jatkamaan sun hyvää ja terveellistä diettiä.. :D
    xxxxx

    p.s. kiitos mailista!

    VastaaPoista

Kiva kun kommentoit!