tiistai 29. syyskuuta 2009

Laura keräilee..

Tiiättekö kuinka aina välillä jokaisella on oikeus blondeihin hetkeihin? Noh, mulla on tänään piisannut niitä ihan riittävästi. Kerrotaanpa pieni tarina siitä kuinka Laura päätyili keräämään kolme eri lamppua huoneeseensa :)

Ostin siis tuossa viime perjantain kivan pöytälampun mun yöpyödälle, kun kattovalo pelkästään on tosi himmee. Noh, siihenhän piti ostaa se itse lamppu. Kävelin sitten lampun kanssa Debenhamsille ja näytin tädille sitä lamppua ja osotin lamppua jonka olin ostamassa, ja täti vakuutti että se sopii´siihen.
Sanottakoon tähän väliin, etten niin blondi ole ettenkö olisi ennen lamppua vaihtanut, mutta se oli vaan erinäköinen se kohta mihin se lamppu tungetaan, johon olen tottunut.
Noh, kotona lamppua yritettyäni tungettua siihen itse lamppuun n.5 min ajan, totesin että vääränlainen lamppu tuli ostettua. Yritin katsoa sitä tagia joka tuli lampun mukana et onko siinä ohjeita et minkälainen lamppu siihen pitää laittaa - no eipä tietenkään.

Tänään kävin sitten Morrisonilla ostamassa kierrelampun, koska tulin siihen tulokseen et se on kierrettävä lamppu mikä siihen pitää ostaa. Noh, menin kotiin ja kuinka ollakaan, ei sopinut lamppu vieläkään. Tässä vaiheessa mulla oli sitten säilössä jo 3 eri lamppua.

Illalla juttelin sitten A:n kanssa Skypen välityksellä, webbikamera päällä ja päätin näyttää hänellä sitä lamppua, onhan insinöörit kummiski olevinaan fiksuja ;) Noh, yritä siinä nyt sit näyttää webbikameran välityksellä minkälainen se kolo on mihin se lamppu pitää tunkea - eihän se raukka nähnyt mitään.

Mutta hupskeikkaa, kuinkas ollaankaan...siinä ihan sen kolon vieressä on pienen,pieni hopeinen lamppu jossa on mallikuva minkälainen lamppu siihen sopii :D Siinä vaihees sain melkeen hepulin :) Ei mulle tullut sit mieleen katsoa ihan siitä kolon juuresta, varjostimen alta, jotain ohjelappusta!
Noh, huomenna reissu uudestaan Morrisonille ja toivon mukaan tulen kotiin oikeanlainen lamppu kädessä!

Mainittakoon tässä kuitenkin mun puolustukseksi, että olin osittain oikeassa! Siihen nimittäin sopii kierrelamppu, sen pitää vaan olla se pienempi malli :)

Huomenna pitäisi vääntäytyä aamuluennolle klo.9! Wau, aikasin aamu mitä mulla on, mitenköhän mä selviydyn?

P.S Ansku halus tietää onks Hubis vielä ne värikkäät tuolit..On ne viel siel, tulee hyviä muistoja mieleen ekalta vuodelta :D!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kommentoit!