perjantai 30. lokakuuta 2009

Good morning!

Tai no, kellohan on nyt jo melkein 12 :) Mutta olen ollut reipas tänä aamuna ja käynyt jo salilla kämppiksen kanssa, josta on tullut mun oma henk.koht personal trainer :) Tosin tänään tajusin että tarvitsen uutta musaa mun ipodiin, oma soittolista juoksemiseen ja toinen soittolista sit laitteilla treenaamiseen. Aamulla ei kyllä yhtään huvittanut lähteä minnekkään mutta onneksi P patisti!

Valvoin eilen puol kahteen yöllä, kun sain inspiraation mun yhteen essee juttuun :) Nyt ei jäänyt sit tälle päivälle enää niin paljon hommaa onneksi!

Kohta lähdenkin päivän ainoalle luennolle ja sitten taas lisää opiskelua!

1 kommentti:

  1. joo, muistatko kun klo 22 sanoin, että mua väsyttää.. yrin sitten puolenyön aikaan oikeesti mennä nukkumaan, mutta sain unta ehkä vasta klo 2 kun oli hieno sää ja lämmin ilta, niin alakerran baarien terassit oli tietty täynnä ihmisiä.. ja olihan torstai, joten baarien jumputus kuulu! :D
    ihanaa vkonloppua!

    VastaaPoista

Kiva kun kommentoit!