tiistai 27. lokakuuta 2009

Tilapäinen mielenhäiriö..

Jellou!!

Tiiättekö kun joskus tulee sellasia päiviä, et heti aamusta sitä saa kauheen hepulikohtauksen ja on kauheen aktiviinen koko päivän? Nää on niitä päiviä, joita tulee ehkä kerran, max kaks kertaa vuodessa. Jeps, mulla oli tänään semmonen päivä!

Heräsin nimittäin (mun aikaan) aikasin jo kasilta, vedin aamupalat nassuun ja olin jo klo.9.30 salilla. Ja minähän en ole mikään aamuihminen. Juoksin sitten juoksumatolla semmoset 45 min, josta tuli vaan 4,4 km lenkki - mut silti aika hyvin. Sit tein viel vatsat ja venytyksen päälle ja olin kauheen tyytyväinen mun aamukuntoiluun :D

Tän jälkeen tuli kotiin suihkuun ja samalla kun oottelin et hiukset kuivaa, siivosin huoneeni ja rupesin katsomaan kysymyksiä mun politiikan statistiikka- tehtävään. Noh, sit tietenkin rupes satamaan. Mun eilinen hyväntuulis auringosta varmaan manasi sateen esiin taas tälle päivälle.

Päätin että en ota siitä nokkiinsa, pukeuduin mun ihanaan lierihattuun, jonka olen saanut mammalta ja vedenpitävään trenssiin, jonka jälkeen näytin ihan Sherlock Holmesilta.

Kaupungilla kävin ostamassa tarvittavat kortit ja en voinut tietenkään vastustaa kiusasta käydä myös muissa hieman epäoleellisimmissa kaupoissa..

Tämän jälkeen vietin iltapäiväni näiden parissa:



Mun piti tehdä yhtä yliopiston juttua varten mun CV ja yks cover letter, joten upottauduin Starbucksin pehmeään nojatuoliin ja uppouduin työhön yhdessä white chocolate mochan ja chocolate chunk cookien kanssa. Tosi hyvin sainkin hommat tehtyä, varsinkaan kun ei ollut nettiä :) Joten luulen että tulen hyödyntämään Starbucksia toistekin :)

Kuten varmaan moni tietääkin, rakastan korttien ostamista Clintonsilta. Ja ajattelin näyttää nyt tässä pari synttärikorttia mitä ostin (varsinkaan kun tiedän että kyseiset henkilöt ei lue tätä..). Ne kortit on vaan ihania!


Nyt tulin hetki sitten kotiin ja ajattelin lämmittää eilistä tortillasoosia ja syödä sitä..Iltaohjelma on vielä vähän hakusessa. Olisi nimittäin yks Pub Quiz, jonne voisin mennä kämppiksen kanssa, mutta jostain syystä ei kauheesti löydä viitseliäisyyttä mennä talsimaan tonne sateeseen enää. Joten saa nähdä..

Äidin mukaan Suomessakin oli tänään ihan kökkö keli, joten onneksi nallekarkit meni tasan tällä kertaa sään suhteen :D

Hauskaa tiistai-iltaa kaikille!

P.S. Täytyy muuten hehkuttaa vähän tätä suomalaista tehokkuutta! Tilasin viime torstai-iltana oikeusrekisterikeskuksesta mun rikosrekisteriotteen mun mahdollista tulevaa työpaikkaa varten. Ja ajattelin että siinä kestää ikuisuus ja se on varmaan viel Suomeksikin. Noh tadaa, se tuli tänään hienosti postissa, ja siinä luki suomeksi,ruotsiksi,englanniksi ja saksaksi että mulla ei ole rikostaustaa :D

P.P.S Apua, näin tänään maailman ihanimpia joulukalentereita kaupoissa!! Miks ei voi olla jo joulukuu?

P.P.P.S Taidan vaan tykätä kirjottaa näitä lisäyksiä :) Mut huomenna on työhaastattelu - pitäkää peukut pystyssä!!

3 kommenttia:

  1. Apua, ei tallasia kuvia.. ma kuolen! haluun kans... hahaha. Taalla on 30 astetta lamminta, kuuma!
    Tsemppia tyohaastatteluun!!!!

    VastaaPoista
  2. Pidän vapaatkin pytyssä!!!!!
    Rakastan lukea blogiasi kahvikupin kera - ilman tuota kermamäärää ;)
    Äiti

    VastaaPoista
  3. Vautsi Laura, sun päivä kuulosti mahtavalta! Mäkin meen joskus esim. robertsiin istumaan (ku tääl ei tietenkää oo Buckia!).. Siellä saa sit ihan kivasti juttuja tehtyy ku ei oo nettiä (eikä oo mokkulaa :D).

    VastaaPoista

Kiva kun kommentoit!