perjantai 13. marraskuuta 2009

hmm..

Heippa!

Yllättäen ei ole tapahtunut mitään kauheen ihmeellistä kun olen vaan yrittänyt vääntää tota esseetä. Somalia on ihan liian monimutkanen tapaus, ja mulla on vaikeuksia karsia kaikkea sitä infoa jonka luen. Aargh.

Eilen mun piti mennä sinne pub quiziin, mutta koska alkoi sataamaan vettä ihan kaatamalla (why am I not suprised?) kämppis oli pyytänyt porukkaa meille syömään,niin kotiin jääminen oli ihan liian houkutteleva vaihtoehto. Ja olikin muuten tosi hyvä ilta. Syötiin, juotiin ja pälätettiin. Oli niin kiva ilta että menin sitten nukkumaan siinä kolmen aikaa :)

Tänään olen tehnyt sitten esseetä ja ihastellut mun Amazonin-paketin sisältöä.
Sit mul tuli kauhee sisustusvimma. Eilen näin ekaa kertaa ihan kunnolla mun kämppiksen huoneen, kun eipä sitä muiden huoneisiin tule koskaan mentyä :) Miksi se on niin, että toisen ihmisen huone on sun mielestä aina paljon kivempi kuin oma? Anyway, päätin et mun pitää ostaa kynttilöitä koska ne oikeesti lämmitttä. Sit sain idean sellasesta korttiseinästä. Kun tääl on niin kauniita kortteja, ni haluaisin laittaa niitä seinälle tollaseen yhteen kapeaan kohtaan mun huoneeseen. Niitä vois keräillä siihen pikkuhiljaa..

Nyt kuitenkin jatkan esseen tekoa. Viikonloppusuunnitelmiin kuuluu..esseen tekoa. Hoah.

Hyvää viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kommentoit!