keskiviikko 11. marraskuuta 2009

Study Abroad

Heips

Aamulla yritin tehdä mun IR-esseetä. Paras motivaattori sille tuli siitä, että kaveri soitti ja pyysi yhteen Pub Quiziin huomenna. Joten nyt mun täytyy saada tehtyä esseetä niin paljon, että voin mennä sinne huomenna :)

Iltapäivällä oli Study Abrod fair, eli missä mäkin kävin silloin kuin hain vaihtoon. Nyt mä sit istuin pyödän takana paasamassa Queensista ja kuinka hieno ja ihana yliopisto se on! Tuli taas kamala ikävä takasin Canadaan. Ja mun ei tarvinnut olla edes yksin, vaan yks tyttö oli mun kanssa joka on Queensistä vaihdossa täällä. Tosi mukava of course, onhan hän kanadalainen :D Porukkaa oli kauheasti liikkellä ja moni todella kiinnostunut Queensistä, ja me tietty pälätettiin suu vaahdoten yliopiston erinomaisuudesta :)
Palkinnoksi että oltiin puhumassa tilaisuudessa saatiin pizzaa :) Jee, ilmasta ruokaa!'

Queen's Universityn ständi!




Päätin jättää salin tänään väliin, kun polvi on vähän turvonnut ja kipee sen edellisen kaatumisen jäljiltä. Joten mulla on koko ilta aikaa tehdä mun esseetä, jee :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kommentoit!