tiistai 8. joulukuuta 2009

:)

Heips!

Oli kyl tänä aamuna ja eilen illalla semmostakin säätöä..mun piti siis tänään olla töissä klo.11.30 tai 12, ja se paikka oli aika kaukana.Ja kun tsekkasin bussiaikatauluja ni totesin et en tiiä miten ehdin, varsinkin kun ekaa kertaa suuntasin sinne, enkä ollut varma sijainnista/muustakaan. Joten menin 9-10 politiikan semmaan (oman 10-11 sijasta), keskustaan, sieltä bussin vaihto ja bussikuskin ahdistelu, joka oli onneks superystävällinen ja näytti mulle oikeen paikan, ja kerto et ens kerralla (eli huomenna) kannatta ottaa toinen bussi ni se menee lähemmäksi sitä paikkaa. Tää bussikuski pelasti mun päivän :) Lopputulos oli siis se, että pääsin määränpäähäni jo klo.11 ja aloittamaan työt :) Olin töissä klo.17.30 asti, ja työskentelin siellä taaperoiden puolella (alle 2-vuotiaat). Ja olihan ne suloisia :) Tosin mä olen kyl melko varma et niiden itku soi vieläkin mun korvissa :)
Huomenna menen uudestaan, samaan paikkaan, samaan aikaa mutta eri bussilla, joka kestääkin lyhyemmän ajan, jeij :) En tosin tiedä menenkö taaperoiden puolelle huomennakin vai isompien muksujen mukaan.

Kotona olinkin sit illalla seitsemän aikaan, nälkäisenä kuin susi :) Onneksi mua odotti kotona kuitenkin kortti, sekä ihana pieni paketti Mummilta ja Ukilta, joka sisälsi...

Nalle Puh Joulukalenterin!!



Suurkiitos Mummi ja Ukki!!
Arvatkaa oliko muuten hiukan kiva avata 8 luukkua peräjälkeen :)

Nyt mun pitäis hieman siivota, jotta torstaina kun saan vieraita tänne kämppää katsoo, niin ne ei pyörry kauhusta :)

Huomisesta lähtien täällä siis eletään hiljaiseloa, sillä saan vieraita! Jee!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kommentoit!