perjantai 15. tammikuuta 2010

Vanhus..

Helouu!!

Joo, tähän on nyt tultu..Koska tenttiviikkojen aikana tulee huono omatunto jos lähtee jonnekkin ulos hillumaan (eikä kukaan toisaalta lähdekään), mut sit kummiski jotain kivaa pitäis tehdä perjantai-iltana. Noh, meillä on peli-ilta :) Vanhat mummot ja papat rupee pelaa bridgeä. Paitsi et me kyllä ruvetaan pelaamaan canastaa. Heaven only knows, mitä se on suomeksi. Varmaan kanasta (haha). Eli perjantai-ilta kuuluu korttipelien kanssa!

Muuten päivä sujunut tavallisissa merkeissä, menin lukee lakitekstejä tonne law kirjastoon ja sit kotiin syömään lounasta.
Tänään sattu aika hyvä blondi-hetki ja ajattelin jakaa sen teidän kanssa, vaikka mut lopullisesti leimattais ihan bimboksi :)
Oltiin tulossa siis kämppiksen kanssa salilta, ja keskustelu meni jotakuten näin:
Minä: "Hmm, mä kuulen musiikkia..Kuuletsä? Se seuraa mua" (Täs vaihees oli kävelty jo 20 m)
Kämppis: "Joo, kuulen mä. Se on varmaan sun Ipod"
Minä: " I don't think so" (halveksuvasti)
"Oho, niinpäs onkin.."

Joo, oli hieman hauska hetki. "Se musiikki seuraa mua" :D

Nyt siis korttipelien pariin. Hauskaa viikonloppua!

2 kommenttia:

  1. Hei

    nauti nyt kun ei tarvitse lentää pää kainalossa ympäriinsä - arvostat vielä jossain vaiheessa kevättä tätä viikkoa kun voit tehdä aikataulusi ihan oman mielen mukaan.
    Mukavaa löhö viikonloppua - Äiti

    VastaaPoista
  2. Heh :D Ei oo näköjään hiustenvärillä väliä, nimittäin mulla on kans käyny tollain ipodin kanssa!
    T.Tiia L

    VastaaPoista

Kiva kun kommentoit!