tiistai 16. helmikuuta 2010

Akateemista mietiskelyä ja ripaus romantiikkaa

Olipas mielikuvituksellinen otsikko :D

Anyway, tänään olen käynyt yhdelllä luennolla ja yhdellä tutoriaalilla, ja lunastanut mun muistitikun yhdeltä mukavalta kanssaopiskelijalta, joka oli bongannut sen Hubin koneelta :)

Puolenpäivän aikoihin mulla oli tapaaminen proffan kanssa, joka organisoi näitä disse (eli dissertation/lopputyö/gradu whatever) aiheita ja sit määrää meille omat ohjaajat. Poistuin sieltä todella iloisena, koska hänen mielestään mulla on loistava aihe ja saan varmasti siitä mielenkiintoista materiaalia aikaan :) Haluutteko kuulla aiheen? No, kuulette sen silti :) Eli aihe menee jotakuinkin näin (tosin tää on vasta se eka versio, eli sitä pitää vielä rajata tarkemmaksi, of course):

How the lack of clean water and cultivational land will affect to migration flow from the developing South to the developed North, and how political ramifications both to states and international organizations will ensue.

Nyt pitäisi sitten vaan järjestää tapaaminen sen ohjaajan kanssa.

Päivällä painelin vielä salille, jonka jälkeen tulin kotiin stressamaan siitä kuinka paljon mulla on tekemistä, kuitenkaan tekemättä mitään niille tekemättömille asioille. Selkeää, eikö ;)?

Illalla mentiinkin katsomaan Anskun kanssa ihanaa, superomanttista, aivan lällyihanaa leffaa nimeltä Valentine's Day. Siinä oli ihan mieletön näyttelijäkaarti, ja yllättäen kyllä, se oli mielestäni ihana leffa! Mutta mä rakastankin superomanttisia leffoja :) Ihana!!



Jep,jep, nyt olisi ehkä aika mennä nukkumaan. Huomenna on Suomen lätkäjoukkueen eka peli! Wuhuu!

1 kommentti:

  1. loistavaa leffaa siis kannattaa mennä katsomaan vaikka lehdet on sen haukkuneet ihan lyttyyn!

    VastaaPoista

Kiva kun kommentoit!