keskiviikko 28. huhtikuuta 2010

23

Mun on tähän alkuun todettava, että miten on mahdollista että yhdellä jätkällä kestää niin kauan meidän AINOASSA suihkussa? Odotin tässä aamulla varmaan puoli tuntia että pääsisin vessaan, ja ei, jätkä vaan lotraa. Rasittavaa. Teki mieli mennä koputtaa ovelle että oliko se jo nukahtanut sinne suihkuun :)

Mutta...eilen oli kiva päivä :) Mä vanhenin vuodella ja mua muistettiin kivoilla korteilla, toivotuksilla ja lahjoilla (vaikka suurimman osan lahjoista sain Suomessa ollessani) :) Lahjoja ja kortteja on aina kiva saada :)

Luentojen jälkeen lähdettiin kaverin kanssa kaupungille kakkukahveille ja saatoin tuhlata myös pienen osan saamistani synttärilahjarahoista, mutta sainkin kivan uuden charmin mun rannekoruun!
Synttäripäivän ohjelmaan kuului myös leffassa käynti. Tiesin heti kun näin trailerin, että mun on pakko päästä katsomaan tämä leffa. Dear John, pääosissa Channing Tatum & Amanda Seyfried. Aivan yltiöromanttinen ja ihana leffa :)
Ja tämä Snow Patrolin biisin on soinut repeatilla jo pienen hetken!



Leffan jälkeen käytiin vielä synttäri-drinkeillä Revolutionissa, jonka jälkeen lähdettiin talsimaan sateessa kotiin :)

Oli kiva synttäripäivä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kommentoit!