maanantai 31. toukokuuta 2010

Kuuma!!

Ja voi kun voisin sanoa etta otsikko viittaa ulkona vallitsevaan saahan. Mutta mulla ei ole mitaan hajua. Facebookista olen kylla lukenut etta ulkona on ilmeisesti aika lammin..
Mutta otsikko viittaa siis kirjastossa vallitsevaan lampotilaan joka on varmaan hyvassa + 100 C! Ja varsinkin kun nama tietokoneet pauhaavat. Voi apua.

Olen ollut taalla klo.9.30 lahtien, poistuin valilla lounastauolle ja politiikan laitoksella kaymaan ja muuten olen vaan istunut taalla. Olen ollut koneella koko ajan, koska teen muistiinpanoja artikkelista Wordiin, joten selka ja niska kiittaa. Muutenkin ottaa paahan talla hetkella. Mutta toisaalta mun silmissa viistaa jo ne hiekkarannat joille paasen sunnuntaina, etta kylla ma kestan.
Rupesi vaan huolestuttaa taa kertaus kun tuntuu et se on aika helppoa. Ja se ei nyt vaan voi olla niin. Mun kertaustavassa taitaa olla jotain vikaa. Inhoan myos sita etta en saa mitaan kirjoja ulos. Pah.
Ja sit naissa luento Power Pointeissa on kaikke ihan turhaa holynpolya.
Kaikenlisaksi mua allottaa se maara huonoa ruokaa mita olen syonyt (lue= suklaapatukoita).
Mutta kohta se on ohi - hallelujah!

Kohta olen tallaisessa olotilassa! Vaan 5 paivaa enaa!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kommentoit!