maanantai 3. toukokuuta 2010

Kylmä!

Voihan elämä - mä en tajua miten tänne tulikin yhtäkkiä tosi kylmät kelit! En tartte lämpömittaria kertomaan aamulla onks kylmä vai ei, koska mun huone kyllä muuttuu kylmäksi jos ulkonakin on kylmä :)

Kävin tänään aamulla palauttamassa mun Nordic Politicsin esseeen jota jäin hiomaan vielä kirjastossakin. Ärsyttää kun sit rupee vaan muokkaamaan ja muokkaamaan entisestään vaik ei se edes yleensä muutu paremmaksi! Mä koin tänään sellaisen " I'm ancient- olon" kun menin palauttamaan sitä esseetä. Siihen tuli kaksi pienen, pienen näköistä tyttöä jotka olis hyvin voinut mun mielestä olla ihan vielä lukion ekalla ja siinä ne sitten palautti esseet ykkösvuoden laatikkoon. Tuli ihan kivikautinen olo. Mut onneksi mähän olen paljon viisaampi kun kaikki ykkösvuoden-opiskelijat ;)

Pakko jakaa teidän  kanssanne taas näitä keskustelunkukkasia. Tällä kertaa äidin kanssa, koskien meidän  kesäkuista viikonloppu reissuamme Roomaan. Olen ollut Roomassa kerran kun pääsin peruskoulusta, joten muistan kyllä ihan hyvin kaikki kivat nähtävyydet siellä, mutta...
Äiti: "Sitten me tehdään kaikkea kivaa Roomassa, ja nautitaan ja shoppaillaan tosi paljon"
Minä: "Okei, sopii mulle, mutta mä haluan kyllä käydä katsomassa parti nähtävyydet, siitä on niin pitkä aika kun olin siellä viimeksi.."
Äiti: "Hmm..jaa-a..no okei, mut mitä haluat käydä kattomassa?"
Minä: "Noh, Fontana di Trevi ja sit Vatikaanissa ainakin.."
Äiti: "Okei, niihin voin tulla mukaan, ne on kivoja, mut mä en lähde juoksemaan minkään kivikasojen perässä (tarkoittaen niitä Rooman hienoja, esi-historiallisia ja tärkeitä nähtävyyksiä)!"
Minä: "ja ehkä Colosseumkin.."
Äiti: "Mihinkään Colosseumille me ei kyllä mennä! Kyllä sä sen muistat ihan hyvin! Ja se on vaan iso kivikasa täynnä reikiä!"

Okei, eli me ei taideta sit minkään kivikasojen perässä pyöriä siellä Roomassa sitten :)

Mun pitäisi nyt tehdä tätä mun toista esseetä, mut mun mielessä pyörii tuhat ja muuta asiaa ja ei yhtään huvittais. Olen muutenkin jo ihan kesälomafiiliksissä, ja mietin vaan et mitä kaikkea kivaa teen sitten kesällä..

Kävin ostamassa Tescosta vähän eväitä jos ne auttais mua esseen teossa, joten loppu-ilta kuluu näiden parissa..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kommentoit!