tiistai 2. marraskuuta 2010

Elämä on kivaa!

1) Minusta tuntuu että elämä on tosi rutinoitunutta mutta samalla nautin ihan hirveästi - kaikki on tosi hyvin!

2) Saan kohta ihan kunnon ruokaa koska kaveri lupasi tarjota minulle eilisen jämiä, jotka kuulosti tosi hyvältä (jotain kana-sinihomejuustopastaa). Nam.Tämä sopii myös hyvin uuteen lupaukseeni, että en oikeasti voi enää 23 -vuotiaana olla näin laiska ja olla syömättä kunnon ruokaa vain sen takia kun olen laiska. Uusi lupaukseni on siis syödä vähintään yksi kunnon lämmin ruoka päivässä. Saa nähdä miten se toteutuu.



3) Tänään ei satanut. Oli kaunis, ruskainen syyspäivä - ihanaa!

4) Olen saanut uusia ideoita lopputyötä varten..



5) Ja vihdoinkin noi postgraduate- hakemukset tuntuvat etenevän jotenkin.

6) Lähden LiMUN-konferenssiin ensi helmikuussa! Tästä olen superinnoissani! Kyseessä on siis Model United Nations konferenssi joka järjestetään Lontoossa. Wuhuu!



7) Mulla on pakkasessa vielä kaksi tölkkiä Ben & Jerrysiä kun se oli tarjouksessa Morrisonilla - vain £ 1.99. Happy days!

8) Päivän ainut miinus on minun flunssainen oloni, mutta en anna sen masentaa. Enkä todellakaan suostu tulemaan kipeäksi. Piste.


weheartit.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kommentoit!