maanantai 1. marraskuuta 2010

H.A.L.L.O.W.E.E.N

Voi apua - voisiko joku kertoa miten nyt voi olla jo marraskuu? Mihin tämä aika katoaa?

Anyway, viikonloppu oli todella hauska!! Perjantai ja lauantai tosin otettiin rennosti mutta sitten sunnuntaina juhlittiin Halloweenia! Meillä olikin parhaat juhlat koska kaikki hyvät kaverit pääsi paikalla ja hyvä meno koko illan. Tulipahan ainakin todistettua että mulle ei sovi mustat hiukset.
Pelästyin itsekin itseäni, sen verran järkyttävä näky olin. Ensi Halloweenina olen kyllä joku söpö ja kaunis hahmo.
Tänä vuonnahan menimme siis Kiss-teemalla. Pidemmittää puheitta, illan kuvasaldoa!


Ja kyllä, se olen minä.


Koko ryhmä koossa.


Nyt onkin aika palata arkeen ja ruveta puskemaan hullun lailla töitä! Aika menee liian nopeasti ja liian monet hommat odottavat vielä aloittamista. Joten huomenaamulla ysiksi kirjastoon, mars!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kommentoit!