keskiviikko 3. marraskuuta 2010

Never ever..

rupea lukemaan vanhoja kirjoituksia matkustelusta ja etenkin Nykistä. Minun lempikaupungista. Wrong!! Tuli niin kammottava halu päästä takaisin Nykkiin ettei mitään rajaa.

Muutenkin tuntuu hassulta. Yleensä mulla on AINA joku matka suunniteltu johonkin väliin. Vaan eipä ole nyt. Ei sillä että ehtisinkään minnekkään lähteä tämä kaiken homman keskellä. Mutta sen sijaan..

Olen keksinyt jo loistavan ajan lähteä Nykkiin - joko pääsiäislomalla tai sit kesälomalla. Kuka lähtisi mukaan?Tai vaikka Nykkiin valmistujaisten kunniaksi? Toisaalta, olenhan siellä ennenkin käynyt, ja olisi kiva tehdä valmistujais matkaksi (jos edes ikinä valmistun tällä vauhdilla) jokin ikimuistoinen matka. Jonnekkin kauas. Tai lähelle. Tai lähinnä nyt vaan jonnekkin uuteen paikkaan. Tai paikkoihin. Tai itseasiassa tarkemmin ajateltuna, minne vaan.

Noh, eikai tässä auta muu kuin palata kouluhommien pariin nämä kuvat verkkokalvolla siintäessä.


Tutustumassa tulevaan työpaikkaan ;)


Miten olis jos saisin edes ton rusketuksen takaisin?

1 kommentti:

  1. Eikö me mennäkään lattareihin kesällä?! Mä oon nimittäin säästänyt sitä varten :P

    VastaaPoista

Kiva kun kommentoit!