maanantai 19. maaliskuuta 2012

Back home!

Terkkuja Suomesta!

Saavuin siis visiitille Suomeen tuossa lauantaina, ja koin heti lentokentällä pari hämmenyksen hetkeä. A) Passintarkastuksessa minulta kysyttiin mistä olen tulossa. Olin niin hämmentynyt, että hetken kesti vastata. Kukaan ei Helsinki-Vantaalla ole koskaan kysynyt että mistä olen tulossa. B) Tullin ulkopuolella seisoi tullivirkailija joka sitten pysäytti minut ja kyseli mistä olen tulossa ja kuinka pitkään olen ollut Lontoossa. Tästä olin yhtä hämmentynyt koska en ole koskaan nähnyt että tullin puolella kukaan koskaan seisoisi ja pysäyttelisi matkustajia. Omituista.

Olen nähnyt pari aivan mahtavan suloista koiranpentua (bordercollie & norfolkinterrieri), joka ei ole auttanut yhtään koirakuumeeseeni. Siis kuinka söpöjä voi pennut olla?


Tänään olenkin sitten istunut hammaslääkärin tuolilla kidutettavana ja sieltä lähti yksi viisaudenhammas. Nyt onkin poski aika mahtavan kokoinen ja burana paras kaveri. 

Olenkin nyt Suomessa sellaiset pari viikkoa ennenkuin lähden Singaporeen. Kyseessä on "pääsiäisloma" joka on huimat 5 viikkoa pitkä, mutta yliopisto jatkuukin sitten tämän loman jälkeen vielä 10 viikon lukukaudella. Tosin luennot loppui jo, nyt on sitten vaan armoton tentteihin luku. Nytkään kyseessä ei ole täysimittainen loma, vaan pitäisi vääntää kaksi tutkimusesseetä, jotka molemmat ovat 100 % kurssin arvosanoista. Joten töitä myös riittää!


2 kommenttia:

Kiva kun kommentoit!