tiistai 22. toukokuuta 2012

Hullunkurisia hattuja

Meillä on tiedossa kaikkea kivaa ohjelmaa kavereiden kanssa tenttien jälkeiselle ajalle, ja yksi niistä on ihan superkiva juttu! Varattiin nimittäin liput laukkakilpailuun. Eikä mihin tahansa laukkakilpailuun vaan Royal Ascotiin, joka on näiden kilpailuiden eliittiä! Mun täytyy taas toistaa ja todeta, että jos minulla olisi bucket list, niin tämä olisi ehdottomasti siinä, samoin kuin se Hyde Parkissa ratsastaminen (ehkä kohta aika tehdä se lista).

Pääasiallisesti Royal Ascot taidetaan mieltää oikein kunnon sosialiitti-tapahtumaksi Englannin siniveristen keskuudessa (tai ainakin sellainen mielikuva mulla on). Noh, onneksi sinne myös tälläiset tavalliset pulliaiset pääse, halvimmat liput irtosivat 19 punnalla. Olen tosi innoissani tästä, hienoa päästä katsomaan laukkakilpailuja! Niistä riittää varmaan lisääkin kirjoteltavaa, mutta ensin mun oli pakko tulla jakaa muutama kuva teidän kanssa.

Laukkakilpailuthan on täällä ennen kaikkea pukeutumistapahtuma, ja vaikka minä ja kaverini kaikki ollaan heppahulluja ja pääasiallisesti mennään niitä katsomaan, on ihan hauska pukeutua asiaankuuluvalla tavalla. Tosin meikäläisestä se tuntuu edelleen oudolta, mä olen koko pienen ikäni heppakisoja kiertänyt ja aina niissä kaikista paskasimmissa vaatteissa (heppojen puunaus kun tuppaa olemaan hieman sottaista touhua). Anyways, perinteisiin kuuluu pistää hattu päähän, ja googletellassani sitten kuvia Ascotissa näkyvistä hatuista, oli hyvä etten limuja purskauttanut koneen näytölle. Sen verran hauskoja ilmestyksiä siellä on näkynyt.

Mitäs sanoisitte jos pistettäis kaverin kanssa tälläiset ponit päähän? Voitais olla Ihaa x 2. Toi pinkki voisi sopiakin aika hyvin. Tulee vähän mieleen lapsuuden keppihevoset.


Mutta eikös se olisi vielä muodikkaampaa kulkea stögis päässä? Olisi varmaan tosi hehkeä ja raikas olo..


Tai ehkä kuitenkin jäätelötötterö? Tulisikohan siinä koko ajan himottua oikeasti syötävää tötteröä? Suostuiskohan Ben & Jerry's sponssaa meikäläiselle oman jäätelötuubin päähän?


Entäpä sitten hääkakku? Siinä olisi poikaystävälle vinkkiä kerrakseen..


Tämä yksilö taisi nousta kuitenkin suosikikseni. Koska haluaisin ehdottomasti kantaa mattoa? Lautasliinaa? Pyyhettä? Päässäni koko päivän.


Vaikka ajateltiin kavereiden kanssa alunperin ostaa hedelmäkori, iskeä se päähän, pistää muutama tekolintu sekaan ja pari My Little Ponya-roikkumaan tästä viritelmästä, päädyttiin kuitenkin siihen lopputulokseen että hankitaan ehkä kuitenkin jotain hieman hillitympää...

5 kommenttia:

  1. Mä ostin just viime viikolla pääkoristeen kyseista tapahtumaa varten :P Kokeilin hattua mutta se sai näyttämään enemmän kun keski-ikäseltä..toisaalta ehkä tollaset mielikuvituksellisemmat viritykset vois ollakin vähän nuorekkaampia hahah :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, joo, mä aattelin kanssa turvautua hiuskoristeesee/pantaan/johonkin sen tyyppiseen juttuun. Sille voi olla sit myöhemminkin ehkä käyttöä enemmän kuin hatulle. Ja varmaan sopii tän ikäiselle paremmin :)
      Mikä päivä sä oot menossa paikalle?

      Poista
    2. Muistaakseni me ollaan menossa keskiviikkona..kai.. Muut hoiti tän järjestämisen mun puolesta, mä vaan seuraan perässä :D

      Poista
  2. Hahah, apua mitä hirvityksiä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No älä viitti :) Mä en tajuu miten jollekkin tulee mieleen edes lähteä kotoa esim. tollanen jäätelötötterö päässä :D Toivottavasti tänäkin vuonna siellä näkyy jotain kummallisuuksia mitä voi kuvata!

      Poista

Kiva kun kommentoit!