torstai 23. elokuuta 2012

Sadepäivän masis

1) Miksi sää vaikuttaa suoraan mielialaan?

2) Miksi tulee heti känkkäränkkä olo kun sataa?

3) Miksi tee maistuu paremmalta kun ulkona sataa?

4) Miksi Elisan asiakaspalvelu on ihan hanurista?

5) Miksi mun puhelimessa ei ole yhtään verkkoa vaikka asun vai 30 min meidän PÄÄKAUPUNGISTA enkä missään Torniossa (sori, no offense torniolaiset)?

www.pinterest.com

6) Miksi kampaajan jälkeen hiukset on suoraan kuin Pantenen mainoksesta mutta auta armias kun peset ne itse (vaikka niillä samoilla tuotteilla) niin hiukset näyttää ihan lehmän nuolemilta?

7) Miksi tämän viimeisen yliopistotyön teko (ever!!) on niin vaikeeta?

8) Miksi hammaslääkäri ajan varaaminen tuntuu ihan ylivoimaiselta? Aha, tähän tiedän vastauksen..Koska kuka nyt vapaaehtoisesti haluaa mennä edes sinne?

9) Miksi en voi olla ikuinen opiskelija ihan vaan sen takia et saisin ostaa uudet koulutarvikkeet joka syksy?

10) Miksi Cheekin Syypää sun hymyyn on niin koukuttava?

11) Miten voi olla niin vaikeeta muistaa ottaa sateenvarjo mukaan? Tai jos muistaa ottaa niin se on just sit se rikkinäinen yksilö?

Nyt yritän kuitenkin noudattaa tämän kuvan neuvoa...

www.pinterest.com
Kohtalotovereiden tarinoita otetaan vastaan kommentiboksissa :)

17 kommenttia:

  1. Mietin itsekin juuri tänään tuota nro 9) kun työmatkalla tuli vastaan kaikenkokoisia koululaisia, että hitsi, ensi vuonna tulee (oletettavasti) viimeinen oma "koulu"syksy! :/

    Koulutarvikkeita en ole viime vuosina hirveästi ostellut (mutta tänä vuonna tarviin uuden penaalin, jee!), harmi kun ei enää tarvitse kaikenlaisia vihkoja ja kyniä ja kumeja... Mutta askartelin kuitenkin kalenteriini ihanan etu- ja takakannen tulostamalla ison kasan pikkukuvia kavereistani ja veljistäni, tykkään siitä tosi paljon vaikka jotkut kuvat onkin vähän vinoon leikattu! (ja siis tätä askartelua harrastin sunnuntaina, kun päivän agendassa olisi oikeastaan ollut gradun kyselylomakkeen aloittaminen... hups!)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on paha tapa ostaa vaikka minkälaisia vihkoja ennen lukuvuoden alkua vaikken edes niin paljon niitä tarvitsisi :D
      Oih, toi kalenteri kuulostaa ihanalta! Ja paljon kivemmalta puuhalta kuin gradun teko ;)

      Poista
  2. Hahaha, mua nauratti toi vitos kohdan kuva niin paljon! Mä oon just noin joka ilta parvekkeella, kun yritän jotain kännykällä netistä kattoo!
    Ja toi syypää sun hymyyn on ihana. Sitä vois vaan laulella päivät pitkät.. hyvä fiilisbiisi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä rakastan sitä biisiä! Ja mua alkaa aina hymyilyttää kun ne sanat on niin ihanat! Ja joo, mä pingon tääl meidän tontilla koko ajan tolleen leijonakuninkamaisesti :D

      Poista
  3. Haluaisin tietää vastauksen ihan joka ikiseen näistä kysymyksistä! Se on varmaankin sitten sen sun seuraavan postauksen aihe...? :D Ja tällä hetkellä mietityttää varsinkin toi kohta 7. Mulla ei oo enää mitään muuta jäljellä kun conclusion mutta jostain syystä sen luominen tuntuu ihan ylivoimasen vaikeelta! Mua pelottaa että se johtuu siitä että mun koko disse on kasa jotain epämäärästä shaibaa joka on niin epäselvä kokonaisuus että sitä ei voi mitenkään concluudata! :/

    Mä onnistuin hoitaa ton kohdan kasi ennen ku tulin takas Lontooseen, mut sit valitettavasti tipuin takas lähtöruutuun ku mulle kerrottiin että mun pitää tulla vielä uudestaan. Ja nyt painin siis taas ton kohdan 8 kanssa.

    Tsemppii disseen! ...ja noihin muihinkin, awesomeness auttaa kyllä! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm..se voiskin olla hyvää procrastinationii kun keksin vastaukset näihin kyssäreihin :D Mut mun mielestä conclusion on aina vaikee tehdä! Sit yleensä päädyn selittää jotain ihan epämääräistä ja toistelee omia argumentteja!

      Mä päätin vieläkin siirtää tota kasi kohtaa...koska enhän mä voi häiritä mun disse-keskittymistä hammaslääkärijutuilla :D

      Tsemppiä kanssa sinne dissen ja muuton kanssa (ei ehkä olis saanut, mut silti nauroin kun luin sun vikaa postausta muutto-jutuista :D)

      Poista
    2. Hahah, ei se mitään, ne on jo menneen talven lumia, nyt murehditaan uusien avainten katoamista ja vuotavaa pesukonetta :D :D

      Poista
  4. Joo, miksi pitää aina unohtaa sateenvarjo kotiin vaikka asuu euroopan sateisimmilla seuduilla.

    Mie olen kyllä oppinut sen verran olemaan välittämättä sateesta, etten anna sen enää saada mieltä matalaksi. Täällä kun sataa aina. Oikeasti aina. Dublinissakin saattaa olla kaunista ja aurinkoista, mutta ei täällä. Sen siitä saa kun muuttaa euroopan läntisimpään kolkkaan, että varmasti kaikki sateet tulee alas meillä. Europe owes us.

    VastaaPoista
    Vastaukset

    1. Tiedätkö, nyt kun kommentoit tästä, niin huomaan että mä olen myös "tottunut" sateeseen Briteissä enkä yleensä enää anna sen turhan paljon häiritä elämää. Koska niinkuin sanoit, sade tulee usein ja tihein välein :D Elämä on välillä epäreiluu..:D

      Ja toisaalta, Skoteissa opin että sateel on turha kantaa varjoa mukana kun siellä tuuli niin hirveesti et varjot meni heti rikki!

      Poista
  5. Toi Cheekin uus biisi on ihan super! Oon hämmentyny, koska en yleensä oo kuunnellu Cheekiä ja nyt soita sitä repeatilla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. SE ON IHANA BIISI :) Mä oon kyl ihan ihastunut siihen! Tosin täytyy myöntää että mä olen aina vähän suomi räpistä tykännyt et sinänsä en ihmettele. Mutta siinä kappalees on jotain tosi tarttuvaa!

      Poista
  6. Ehkä olen vaan niin tottunut sateeseen Skotlannissa ettei se oikein vaikuta mun mielialaan kauheasti (ainakaan yleensä). Glasgowssa kastuu parhaimmillaan kunnolla joka viikko ja siellä on turha yrittää tehdä hiuksille mitään koska ne ei kuitenkaan pysy hyvin siinä kelissä :D Parasta on se, kun on illalla kotona, ulkona on pimeää ja sataa kaatamalla, sitten voi vaan kietoa itsensä lämpimiin vaatteisiin, syödä jotain herkkua, juoda kaakaota ja rentoutua..

    Ja hammaslääkärille menosta, mitä useammin siellä käy niin sitä helpommalla siellä yleensä pääsee kun hampaat varmasti pysyy huippukunnossa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä luulen et mun vuosi Lontoossa (jossa ei satanut niiiin usein) vaikutti tähän jotenkin, koska Skotlannissa ollessa siihen sateeseen kyllä todellakin tottui :D Ja siellä sen ei voinut antaa vaikuttaa mielialaan koska muuten olis ollut masis päällä koko ajan!

      Ja toi on kyllä ihan totta hammaslääkäristä :D Mut tiiän et mun pitää mennä sinne poistaa viisuri niin en vaan millään haluais..mut ehkä kohta saan sen aikaseks!

      Poista
  7. Siis toi cheekin biisi on niin ihana!!

    VastaaPoista
  8. Hihi. Ehkä mun pitää ettiä youtubesta toi Cheekin biisi.. mitäköhän olenkaan missannut!?!? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sä olet missannut tämän kesän kesäbiisin selvästi :D Mä kun kuuntelen radioo nyt joka päivä niin se tulee valehtelematta ainakin kaksi kertaa tunnissa. Mut en ole viel kyllästynyt siihen :)

      Poista

Kiva kun kommentoit!