sunnuntai 22. syyskuuta 2013

Back in the game

Palasimme poikaystävän kanssa perjantaina takaisin Derbyyn, aikeinamme muuttaa lauantaina uuteen kotiin ja saada asunto kuntoon viikonlopun aikana. Ei mennyt kuitenkaan taas ihan kuin Strömsössä ja tällä hetkellä punkkaamme vielä poikaystävän vanhalla asunnolla. Periaatteessa välittäjäfirma jolta asuntoa yritämme vuokrata on tehnyt työnsä todella huonosti ja tästä ajattelin jakaa mietteitäni myös blogissa sitten kun ajatukset ovat vähän rauhoittuneet asian tiimoilta. Tällä hetkellä uusi muuttopäivä on asetettu maanantaille joka ei tietenkään ole ideaali mutta todella toivon että päästään silloin muuttamaan.

Skotlanti oli taasen aivan mahtava ja Isle of Skye vielä mahtavampi! Loma oli ihana ja tulipa harjoiteltua ajamistakin väärällä puolella tietä ensimmäistä kertaa. Seuraava proggis onkin ladata kuvat koneella ja ruveta kirjoittelemaan Skotlanti juttuja tänne blogiin.

Viikonloppu suunnitelmat meni todella vähän uusiksi muuttopäivän siirryttyä joten ollaan hengailtu vähän tyhjänpanttina. Onneksi eilen pääsin katsomaan sentään asuntoa, minä kun en sitä todella ollut nähnyt. Poikaystävä oli kuitenkin tehnyt hyvän valinnan ja asunto on todella kiva!

Lauantai-ilta tuli vietettyä Black tie BBQ juhlissa ja kyllä, koko porukka oikeasti grillasi smokeissa ja iltapuvuissa. Mä en jostain kumman syystä tajunnut raahata iltapukua mukaan joten asu koostui mekosta ja poikaystävän smokkirusetista :) Juhlat oli hauskat ja kotiin palattiin yön tunteina.

Sellaista kuuluu siis tänne, nyt hyökkään Skotlanti kuvien pariin, tässä pari "maistiasta" ennen kunnon postauksia!

Glenfinnan Viaduct (aka Harry Potter silta)


Lampaita tuli nähtyä paljon!


Yllättäen näimme kauniita rantoja Skotlannissa!


Isle of Skye oli upea!


Palataan näihin tunnelmiin siis myöhemmin!

6 kommenttia:

  1. Jee, toivottavasti pääsette huomenna mutkitta muuttamaan. Lisää Skotlannin kuvia odotellessa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä todella toivon sitä, muuten luulen että pää räjähtäisi jo turhautumisesta!

      Poista
  2. Oooo, ihania kuvia! Skotlannista on aina kiva lukea tekstejä ja katsella kuvia, joten niitä odotellessa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla Teea, niitä postauksia tulee nimittäin varmaan aika monta, kuvia ja kerrottavaa tuntuu olevan niin paljon :D

      Poista
  3. En ole ehtinyt viime aikoina seurata blogeja, joten nyt saan sitten paljon ihania Skotlanti-postauksia kerralla ^_^ Tällä hetkellä ne kiinnostaa erityisen paljon koska yritetään itsekin käydä kiertelemässä ylämailla jossain vaiheessa. Sitä halusin kysyä, että miten sulta onnistui tuo ajaminen täällä? Mä olen ajanut pari kertaa Walesissa muutama vuosi sitten, mutta siinä se mun kokemus sitten onkin, ja kun mun poikaystävällä ei ole korttia niin mahdollisilla road tripeillä mulle tulee sitten kuskin pesti... Hieman hermostuttaa pelkkä ajatus haha.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, näitä postauksia tulee nyt kyllä varmasti oikein urakalla luettavaksi :D
      Mulle itseasiassa nousi suurimmaksi kynnykseksi vaihdeautolla ajaminen, olen nimittäin sellaisella ajanut sitten viimeksi inssin :)

      Mun mielestä noilla pienillä teillä ajaminen oli ihan ok, siihen tottuu nopeasti. Tuolle ei onneksi paljon mitään kummallisia liikennesääntöjä ja juttuja ole, suoraa tietä vaan posottaa eteenpäin. Täytyy aina vaan muistaa kääntyä oikealle kaistalle :) Kaupungeissa (eli Glasgowssa) en sitten suostunut ollenkaan ajamaan koska ajatus kaupungissa ajamisesta väärällä puolelle liikennettä ei oikein inspannut.

      Poista

Kiva kun kommentoit!