lauantai 21. joulukuuta 2013

Jouluksi kotiin

Istun tällä hetkellä Mansen kentällä ja yritän tappaa aikaa. Mulla on vaikka kuinka paljon aikaa ennen koneen lähtöä, poikaystävä tiputti mut kentälle samalla kun jatkoi matkaa itse pohjoiseen ja täällä mä nyt ihmettelen mitä tekisin kun en edes laukku saa vielä checkattua sisään.

Joten odottelen tässä arrivals hallin ulkopuolella ja katson kuinka ihmiset tervehtivät rakkaitaan. Niin hyvänmielen paikka. Itseäkin rupee hymyilyttää. Kaikki on joulutunnelmissa ja kaiuttumista kuuluu joululaulut. Ihanaa aikaa.

Eilen nautittiin oma jouluillallinen poikaystävän kanssa ja koska onnistun aina arjen sankaroimaan, sain oman kynteni syttymään tuleen kynttilää sytyttäessä (sytkärillä). Mä luulen että mun nykyiset akryylikynnet ei oikeen tykkää tulesta...Oli siinäkin taas tilanne. Onneksi selvittiin vain vimmatulla puhaltamisella sammuttaan pieni tuli kynnestä :) Tilanne oli kyllä sinänsä koominen kun minä huudan olohuoneesta keittiöön poikaystävälleni "my nail is on fire!!!". Siinä lause jota en uskonut koskaan sanovani.

Minulla on luonnollisesti jouluneule päällä ja se on kirvoittanut yhden sun toisenkin hymyn huulille ja olenpa saanut pari ihan kehuakin ihanasta festive jumperistani. Ah, nyt vaan odotan että pääsen kotiin turvallisesti ja hyvin, ilman mitään viime hetken komplikaatioita ja sitten voin nauttia joululomasta!

Lähde
Oikein ihanaa joulua!

P.S. Nyt olen todella jo turvatarkastuksen toisella puolella ja odottelen vaan kärsimättömänä koneen lähtöä, tahdon jo kotiin!

2 kommenttia:

  1. Geesh - onneksi ei kaynyt pahemmin sen kynnen ja tulen kanssa. Olen nimittain polttanut vuosia sitten hiukseni.... hiuslakka ja kynttilat saavat pitkat hiukset leimahtamaan nopeasti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ihan totta että onneksi kävi näinkin hyvin että nopeasti sain pikkutulen sammumaan, pitkät hiukset on aina vähän vaaralliset tulen lähellä kun ne todella leimahtaa niin nopeasti, se on todella ikävä tilanne!

      Poista

Kiva kun kommentoit!